Pulih semangat, cuba sesuatu yang baharu?

Friday, December 11, 2015 Nazlee Ismail 4 Comments

Baru balik dari memancing, minat memancing dah makin hilang dalam diri aku ni entah la apa sebabnya, orang kata kalau pancing selalu takde hasil selalu pulang tangan kosong boleh buat mood nak memancing makin suram. itu lah aku !

Tapi bukan pada mak mertua aku.. dia punya semangat, minat dah sebati dalam diri, kalau boleh ke mana saja mesti ingat nak memancing. (dulu lagi aku dah cerita.. memang hobi mak mertua saya).

okay tinggal bab memancing.. kita kisah pasal blog. Blog aku semakin suram dari menyiarkan entri baru setiap hari. dah tak macam awal tahun dan tahun-tahun sebelumnya.. sedih rasa.

mana hilangnya semangat?
aku cuba pelbagaikan / variasi kehidupan tidak kepada satu dua perkara sama berulang setiap hari, cepat jadi bosan inilah masalah blogger lifestyle

Cuba sesuatu yang baru, Bak kata Ben masa borak dengan dia di MMA tempohari ; "jangan stop blogging, buat sesuatu yang baru dalam kehidupan supaya tak jadi bosan.. macam aku belajar scuba"

4 comments:

  1. Yeah..setuju dengan Ben...buat sesuatu yang baru..SA pun kadang-kadang sama...ni duk letih fikir sesuatu yang baru tu apa...

    ReplyDelete
  2. pilih aktiviti yg menyuburkan semangat hidup insyaAllah.

    ReplyDelete
  3. In sha Allah PCL..kadang idea itu datang tanpa kita rancang dan duga..

    ReplyDelete
  4. betul tu.. bila rasa nak stop , tgk geng2 KBBA yang osem dan comel2 tu.. heuhuhuhu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.