Bantu bisnes kawan

Friday, July 15, 2016 PCL 3 Comments


"Saya beli banyak sebab kawan saya ni baru buka kedai makan, bagi duit saja mesti taknak. Saya datang makan, ajak kawan lain makan sini ramai-ramai. Jadi, ini saja cara saya untuk tolong bisnes dia."

Tapi lain pulak peel kita-kita kebanyakannya bila kawan buka bisnes.. hermm masa tu lah nak mintak diskaun, nak murah dan lagi murah sebab kita kan kawan.. kawan lah kena tolong kawan.. kan. Aku suka cara orang Melayu kita macam ni ..tu sebab melayu niaga cepat maju!

Penat lah kawan yang berniaga semata-mata untuk KAWAN, terpaksa bagi harga kos ! Ingat sikit eh .. tolong beli, buka tolong habiskan !

Nak makan Cendol Banting? cendol melayu jawa @ Kampung Sungai Lang..  kalau kebetulan sampai sini, cari aku dan aku belanja korang :) serius support bisnes kawan..  












3 comments:

  1. Alhamdulillah. Sekali kita tolong orang, berkali- kali akan ada orang yang sudi tolong kita.

    ReplyDelete
  2. http://www.nullscript.host/

    ReplyDelete
  3. betul.
    support dan beli la dgn harga jual.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.