Jus Qalbi Al-Ehsan pembersih kolestrol

Monday, November 14, 2016 PCL 3 Comments


Lama dah aku tunggu bila nak mencuba supplmen yang dikatakan semakin mendapat perhatian ramai. Sejak para blogger Malaysia mula tayang-tanyang kat blog dan media sosial mereka, melalui review mereka aku lagi semakin teruja nak beli dan mencubanya. 

Minggu lepas, Jus Qalbi Al-Ehsan sudah sampai ketangan aku. Sebelum malam masuk tidur aku mulakan dengan minum sesudu. Selanjutnya aku akan ceritakan, korang teruskan membaca di sini untuk info lanjut Jus Qalbi Al-Ehsan.
Mula2 tak suka lama2 suka... dah setengah botol dah ! Bau bawang putih tu.. #jusqalbi utk kelangsingan tubuh #jusqalbialehsan juga utk kesihatan jantung .

Jus Qalbi Al-Ehsan boleh menurunkan kolestrol dan menjadi agen pelangsingan semulajadi


Jus Qalbi Al-Ehsan adalah minum supplemen yang mampu menjana tenaga tambahan serta kaya dengan Vitamin C yang baik untuk mencantikan kulit serta sistem imunisasi dan sistem penghadaman. Selain itu, Jus Qalbi Al-Ehsan boleh melancarkan peredaran darah, menguatkan fungsi jantung serta agen pelansingan badan semulajadi yang terbaik. Jus Qalbi Al-Ehsan ini diformulasikan daripada 5 bahan asli semulajadi terpilih dan ianya 100 % tanpa bahan pengawet tiruan. Kandungannya terdiri dari campuran cuka epal, bawang putih, madu, halia dan lemon. 





Jus Qalbi Al-Ehsan ini sedap diminum begitu sahaja serta sangat lazat dan berkhasiat dicampurkan sebagai perisa dalam penyediaan minuman harian seisi keluarga. Kalau aku, pada mula pengambilan memang agak sukar untuk menelan jus ini, tetapi selepas beberapa kali ianya sudah jadi biasa dan mudah. Cara pengambilannya amat mudah, perlu minum 1 sudu makan sebelum sarapan dan 1 sudu makan sebelum tidur malam. Untuk minum Jus Qalbi ini harus digunakan sudu plastik sahaja ini kerana untuk mengelakkan khasiat madu yang terdapat dalam jus ini hilang. Untuk mengekalkan kesegaran Jus Qalb Al-Ehsan ini perlu di simpan dalam peti sejuk setelah di buka.

Jus Qalbi Al-Ehsan telah terbukti dan berupaya untuk menurunkan kandungan kolestrol dalam badan. Selain itu juga mampu membaik pulih dan merangsang sistem peredaran darah serta mengurangkan risiko yang berkaitan dengan komplikasi jantung, stroke, sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan jika diamalkan secara berterusan.

Antara Khasiat lain Jus Qalbi Al-Ehsan ini ialah:
· Mencuci dan Membuang Kolesterol
· Merawat Masalah Saluran Jantung Tersumbat
· Mencegah kompilasi jantung
· Menyingkirkan Toksin Dalam Badan
· Melancarkan Peredaran Darah
· Menurunkan tekanan Darah Tinggi
· Melancarkan sistem pernafasan
· Menghindari Penyakit Strok
· Mencairkan lemak
· Mengurangkan Serangan Gout
· Membuang Angin dalam badan 
· Mengatasi Masalah Selsema
· Meningkatkan Daya Pemikiran dan Minda
· Melegakan sakit-sakit badan dan sendi
· Kaya dengan Vitamin C
· Menurun dan melangsingkan badan
· Menambah tenaga
· Meningkatkan sistem immunisasi badan
· Kesihatan yang berpanjangan


Selepas beberapa hari mengamalkannya aku rasa cukup segar dan bertenaga. Korang yang mana sangat-sangat mengambil berat tentang kesihatan jantung, aku sarankan belilah dan cuba Jus Qalbi Al-Ehsan ini. Harga sebotol Jus Qalbi adalah RM 79.00 (SM)/ RM 89.00 (SS)

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi:

Tel: 03-45678901 / 013-45678901
Website: Jus Qalbi Al-Ehsan
Email : official@algaepark.com.my
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan 

3 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.