Raja Sehari Nazrin & Shima ; Adik Lelaki Bongsu PCL

Sunday, December 25, 2016 Nazlee Ismail 8 Comments


Hari ni bersamaan 25 Disember 2016, adik bongsu lelaki telah berkahwin dengan suri hati pilihan gadis berasal dari Serdang, Kedah. Kenduri belah perempuan hari ni dan esok rumah kami pulak di Perak.

Nazrin adik aku yang sama iras aku masa muda dulu.. Wajah agak seiras tapi saiz badan jauh sekali. Kalau nak tengok aku dulu macam tu lah.. 

Ucapan selamat pengantin baru semoga kekal bahagia hingga ke jannah untuk pasagan Raja Sehari Nazrin & Shima.



8 comments:

  1. Alhamdulillah..selamat menempuh alam rumahtangga untuk adik PCL dan isteri..

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baharu...

    ReplyDelete
  3. salam.. pakcikli perak belah mana?

    ReplyDelete
  4. Barakallah untuk adik PCL 😊

    ReplyDelete
  5. Tahniah tuk pengantin. Memula tengok gambar tadi ingat pcl zaman muda hahhaa

    ReplyDelete
  6. fuh... sekali pandang ingat nazlee kahwin lagi.. heheeh.. tahniah pengantin..

    ReplyDelete
  7. Muka adik PCL ada iras2 PCL juga...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.