NAK demam !

tak nak...la


Apa aku nak buat nie..
badan rasa cm nak demam jer...bukan pasal dua hari berasa kesejukkan...takde la sejuk sangat kat CH tu..biasa je..
eksyen dgn mamaDiana, cakap antibody dia tak power..senang sangat dpt virus.. dia awal2 lg dah kena selsema...

p/s : kalau tak larat jangan dtg keja.. amik jer mc!


heppy2@CH ngan fam n kwn2...

23-25 Julai 2010 @ Camaron Highlands


















p/s : Sekali sekala hepi2 dgn kwn2 n keluarga...okey jugak !


Dah Tempah ???



Baju raya taun ni mungkin cm nie kot ...


p/s : Dah fening..asyik pakai baju lama jer tiap2 taun...hehehe

.


Semangat Yang Hilang ....


Bila mamaDiana goreng cucoq Udang kat dapur n baunya sampai ke hidungku.. , terasa hati nak berniaga kat pasar Ramadhan nanti…

..

.

.

Bila adik mintak aku buat Char Koew Teow, terasa pulak nak berniaga..bukak gerai kat tepi jalan..

..

.

.

Bila tengok gambar lauk pauk resipi abah kat kampung dalam Fb Maklang, terasa nak berniaga kedai makan cm Abah...


..

.

.

Semuanya terasa nak buat tapi….keadaan dan masa tak mengizinkan membuatkan semangat ku hilang…


P/s : Kena pencen dulu kot !