Transformasi Rintihan Isteri...

kalau lapar cepat je balik rumah...cari makan! lauk tak sedap pon tak apa..

kalau kenyang, sempat lagi tuh sembang borak sakan dengan kengkawan...sampai takde masa untuk esok!

emmmh...tak ingat ke!!



..orang di rumah setia menunggu depan hidangan..

nanti kecik pulak hati dia...penat-penat dia masak untuk kamu-kamu yang tersayang...

kenapa lah kamu buat macam tu selalu WAHAI SUAMI's !!


p/s...Jadilah Suami/ketua keluarga yang sentiasa mendapat pujian tertinggi dari isterinya sendiri.




"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

Published with Blogger-droid by p@kcikLie v2.0.2


Citarasa Orang Dewasa..


Selalunyakan bila dah demam tak selera nak makan...apa lagi makanan yang bukan jadi kegemaran...

tapi lain pulak si Hanis Umairah ini...anak bongsu kami, telur ayam kampung separuh masak yang diinginkannya.

nak jaga suara atau nak tambahkan tenaga ?...ngalahkan kita yang dewasa ni...

telur ayam bandar taknak...nak yang kampung punya...

wallawey..terpaksa la carikan...tahu plak bezanya. ....haha!

....bab pilih pakaian plak..  takmo ada gambar katun-katun...hurm!

Published with Blogger-droid by  p@kcikLie  v2.0.2


WW : Salam Bersambut, Ukhuwah Bertaut

tahu sebut nama  je sebelum ni...kepada pembawa si buah kundang ini....terima kasih diucapkan.


Published with Blogger-droid by pCL v2.0.2


Detik Cemas..(@blog mamadiana)

Assalamualaikum wbt,

Saya minta mamadiana untuk menceritakan detik cemas itu di entri blognya...silakan baca !

semoga dapat jadikan iktibar ...

"Detik Cemas..."





"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"