Alhamdulillah , Bagus !

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

komen : "aku suka lihat gambar yang diambil,, walaupun kita dengan berpakaian kerja atau bukan berpelekat tetapi tetap menunaikan solat,, solat bukan hanya untuk mereka yang berpelekat dan berjubah sahaja,, jadi jangan jadikan alasan yang tak munasabah untuk tidak bersolat dan melengah2kan solat".



PCL, : samPaikaN WaLaU SaTu aYaT (silakan berkunjung, ada info yg bagus di sana).


  "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"


Berhenti menyalahkan orang lain !!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

tetiba ja...sangap !

"Runtuhnya rumahtangga bukan kerana suami sengaja ingin meruntuhkannya tetapi adalah kerana kecuaian dirinya atau kerana kecuaian pasangannya".

jangan melihat jauh, lihat lah ke dalam jiwa iaitu diri sediri. Jika anda menunjuk kepada orang lain dengan jari telunjuk maka jari yang tiga lagi akan mengarah kepada diri anda sendiri.




hurm ! lagi pun menunjuk dengan jari telunjuk itu adalah perbuatan kurang sopan bagi masyarakat kita khusunya.

Berhenti menyalahkan orang lain !!



"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"


Sepinggan pun cukup !

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

"gambar makan mi maggi goreng bersama isteri, anak, dan anak buah."

Selamat pagi semua...sarapan di mana??

...emm teringin maggi punya pasal kitaorg share makan 4 mulut sepinggan, kalau dengan famili sendiri satu sudu pun takpe...boleh mengeratkan silaturrahim.

pCL : tak digalakkan makan maggi selalu...sesekali teringin takkpe...hehe.

gegeh :)


  "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"


Nak jugak!

Lokasi : Rumah mak sedara Umairah, Salak Tinggi Sepang.


...dah dekat dengan Litar lumba GP SEPANG tuh.


Published with Blogger-droid v2.0.4