Santai petang hati girang yang tak disangka..

eh...kena bagitau isteri nih...

bagitau apa ek?  klik sini 

Sesuatu perkhabaran yang baik atau sebaliknya mesti ada communicate to each other....especially suami isteri, baru la ada rasa dihargai dan menghargai..

Sifat macam ni lah kita nak kena contohi...bukan nak bangga diri ke ape !,... tapi memang kena macam tu lah hidup berpasangan suami/isteri...

"Yang....abang menang kontes slogan !!" bla...bla... 

pcl : santai petang hati girang yang tak disangka..



[Terima Kasih Hazwan Hairy]








Carilah pasangan hatimu...



Salam untuk mereka yang nak bercinta dan mencintai..

Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di sisi kita.

Allah swt memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Allah swt hanya menganugrahkan sekeping hati pada kita?

Ini kerana Allah swt telah 'memberikan' sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencintainya.

Carilah cinta, soal jodoh itu ketentuan Allah swt.

gambar hiasan blog ..


Bukan selayaknya kita untuk mempersoalkan kejadian/kehendak Yang Maha Kuasa..cuma hanya untuk mensyukuri nikmat yang telah dikurniakan oleh Nya.

carilah cintamu itu....kesian aku tengok kawan-kawan sebaya umur dengan aku yang masih solo molow . fasal 'mengayat' no.1..ha..ha ..tak boleh belah !!

...bukan aku nak bangga dalam bab memberikan nasihat...tapi sebenarnya keseronokan dan kebahagian yang abadi itu dua perkara yang berbeza..

#mohonlah kepada Allah keampunan dan kesihatan. Jika Dia telah mengurniakan semua itu berupa kebahagian, maka anda telah mendapat semua kebaikan, selamat dari segala kejahatan dan beruntung dengan memiliki segala kebahagiaan dan rahmatNya.






 Published with Blogger-droid v2.0.4






Bila Orang Kata. ...baru kita rasa.

....balik rumah hadap laptop...dah ler kat opis naik petak montot nih 8 jam tanpa henti...uhhh dasat betoi la dia tu...


lain kali,  time petang macam gini carilah sesuatu yang boleh santai bersama keluarga....


anak2 terutamanya. ..perlukan kita disamping mereka selalu...dorang pun kekadang bosan jugak tuh..


eh lain la kalau awak tu masih bujang...boleh ler ngeteh sesama kenkawan opis ke..klien ke...hahaha.., teringat aku masa bujang dulu...


zaman dah berubah...masa dah berlalu..elok lah perubahan itu mengikut peredaran usia..


uhh awat plak aku cakap pasal nih.....sentap ka? .


Published with Blogger-droid v2.0.4


Pelabur Emas Pun Layan Internet Jugak ...

Assalammualaikum dan salam sejahtera ...

Apa khabar anda rakan-rakan pembaca yang budiman pada hari ini ...semua orang BOLEH !!

IR Ajak


Hari ini saya ingin berkongsi aktiviti saya pada cuti hujung minggu ... Saya layan internet sambil pakai kain pelekat jerr ... Layan internet dengan melayari laman-laman yang berkaitan dengan maklumat emas dan perak ... Sebagai seorang pelabur..


Pembacaan seterus nya (sila klik di sini)