Earn LIKE crazy - #Weeclicks !

Win iPad, Mini iPad and Cash Prizes with #Weeclicks!
http://www.weeclicks.com.my/p/3b9db1593




kengkawann yang belum daftar dan berminat...silakan cepat bertindak,.... alahai, tak menyusahkan pon !

pree plak tuh ..



Kulit putih tak macho lah..?



Hari minggu anda di mana?..

dok dalam rumah jerk. ..memerap eh ,  emmh ..emmh  *geleng kepala

..itu tak normal wokay  especially untuk  lelaki , jangan takut panas der !

/

psst...jom folo aku memancing lkan .


Published with Blogger-droid v2.0.10


Roti john black paper...

..
memang gambar tu tidak mempengaruhi citarasa anda..mungkin barangkali  haha.. tapi ada jugak yang teringin tu nampaknya..emm sedap nih!
.
sarapan petang kami sekeluarga..@rm4 sebiji..
.
p/s. . kalau tak makan petang...malam mesti makan banyak...tak bagus tau!
.
.

Published with Blogger-droid v2.0.10


Tak hiraukan suami bila asyik menonton ...jangan dibuat eh !


Ini kisah sedih tapi lucu jenaka pulak rasanya. Ada seorang pakcik ...bukannya pakciklie ye !

...ke mahkamah dia sebab cemburu bila isterinya meminati Aaron Aziz. Pak Cik ni dah 50an dah umur dia.

Tapi kalau dah tak ada jodoh nak buat macam mana.

Begini kata si suami bila hakim tanya sebab apa dia lafaz cerai:

"Saya lafaz cerai semasa bangun tidur pukul 10.05 malam. Saya ke ruang tamu dan melihat isteri asyik menonton drama bersiri Adam Dan Hawa. Saya syak isteri saya menyimpan perasaan terhadap Aaron Aziz daripada tingkah lakunya".

"Saya jadi cemburu dan tak dapat mengawal kemarahan lantas melafazkan talak satu terhadap isteri. Saya rasa diri saya tak dihargai lagi."

Kuat juga pengaruh drama televisyen sampai ada yang bercerai berai ..

p/s ..Semoga kita tak buat kesilapan sebegitu dalam hidup kita.



>http://www.nazlee.com/2011/10/aaron-azizkita-sebaya-la.html