Cepat bukak chanel Tv2..



..kat kedai mamak pekena roti canai pabret hanis....

dia makan sorang kita tengok jer..haha..

eh ada peminat SRK ke? ... sila pi tekan remote tv2..

boleh layan bollywood... lari lari naik turun tangga...perghh..

Published with Blogger-droid v2.0.10


Senarai 10 Pengomen Tegar (APRIL 2013)

Assalamualaikum wbt.. Selamat Hari Pekerja  dan selamat bercuti  !

semoga ceria hari rehat anda.

Pcl paparkan 10 nama blogger yang bersaing  dalam bulan APRIL 2013, .. sama ada secara kebetulan atau memang bersemangat untuk setia komen di blog nazli.com , terima kasih tak terhingga diucapkan.

pcl tetap hargai ANDA semua...,  cenderahati hanya kepada pengomen paling TOP dalam senarai sahaja  dan selainnya pautan blog yang tersenarai akan ditempatkan di sidebar dengan tajuk , cth: [TOP APRIL 2013]

Okay , keputusannya adalah seperti berikut : 




Tahniah kepada Blogger AyueJean kerana masih mempertahankan title 'TOP' sekali lagi .


p/s ;

Komen anda didahului dengan ucapan terima kasih. kalau bernasib baik anda sebagai Top komentar bulanan akan diberikan cenderahati oleh admin. Komenlah semahu anda supaya dapat manfaat kepada semua yang membaca.Admin akan siarkan komen setelah disemak. ~ pcl




Segmen: LUPUS Awareness Month


Tahukah anda, bulan Mei juga adalah bulan LUPUS ....

jadi, pcl nak suppport segmen yang deno buat ni...semoga memberi kefahaman juga kesedaran kepeda mereka yang masih samar-samar lagi tentangnya. [Apakah SLE? : klik Systemic Lupus Erythematosus]

pcl pon....kalau tak kenal Dayang Deno melalui dunia blogging, memang tak tahu menahu langsung mengenai penghidap LUPUS atau SLE  ini .

TAG semua rakan untuk turut serta support Deno. [Join di sini]

"banner mesti ada gambar rama-rama kerana rama-rama ialah lambang SLE"






Rasa macam nak 'cuci longkang' lah ...



Hanis takmo masuk tidur lagi, ...dah ulangkaji , dah buat homework ....emm apa lagi,  tolong abahnya lah

kasi kilat bola bowling,  rasa macam nak 'cuci longkang' la besok...

psst...yang pasti ...'cuci longkang'  ni bukan satu pekerjaan...hehe , sapa nak ikot ? ...ala kat Banting ni jerrr...