Dah cari makan ?



Assalamualaikum..

salam pagi sabtu, ...menu pagi dengan nasi lemuni  * nasi dari  pati daun pokok lemuni..

#selera lepas ramadhan makin memuncak... sekejap je dah sama balik dengan berat badan sebelum puasa..hehe.

anda bersarapan dengan menu apa pagi ni....?
Published with Blogger-droid v2.0.6




Happy Birthday To Me..

Live Begin At Forty  , ...eh macam tak percaya je umur aku dah menginjak dan masuk ke alam lebih dewasa..*tapi belum cukup tua..hihi.

Blogger Abe Kie , Uncle Gedek ...  ~siapa lagi tu.. meh cepat ngaku kat sini.. kita  kan Geng 4 series !

#semoga kehidupan lebih sempuran , doakan perubahan terbaik dalam hidupku.

sebagai manusia biasa, aku tak boleh lari dari dunia kehidupan sebelum ini , perubahan secara mendadak tidak ku pinta cuma...besar harapanku birlah perubahan itu beransur-ansur baik dan lebih ..lebih betambah baik insya Allah.

....dan semoga jangan terlambat berubah !
bak kata mamaD semoga hidup semakin hidup dalam mencari kebahagiaan dunia dan akhirat.

#Happy Birthday To Me..


#my Happy Family with Mrs Nordiana (36), Ms Nurhusnina (16) and Ms Nurhanis Umairah (12) ~2013






Bagai Air Sungai Mengalir , Begitulah Ingatanku Padamu..

Enri khas buat PCL 16.08.2013 12:01 AM ;

Bagai Air Sungai Mengalir , Begitulah Ingatanku Padamu..


''Selamat Hari Lahir, happy birthday PCL...n sekali jalan selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir & batin...semoga PCL baik2 dan sihat selalu...always happy.. "

"Ya Allah, jadikan suamiku ini menjadi orang yang mempu menjadikan tiap umurnya adalah nafas-nafas perjuangan Dien-Mu. Barakallahi lah dia...... , semoga hidup semakin hidup dalam mencari kebahagiaan dunia dan akhirat"


~Nordiana Mohd Saad @ diana










Orang lelaki ni...bila sakit je manjanya lebih !

...masih tak larat, rasa sakit seluruh badan, nak demam tapi aku sendiri yang tak mau... :))

bila batuk kuat...terasa ngap-ngap di kepala...tangkap sakit !

#makan madu sudah..
#minum air perahan limau + kicap pon sudah..
#air suam pon dah banyak...

 ...tapi 'menda' tu tetap pekat di saluran tekak nih. untung masih lagi dalam cuti raya, ...dapat tolong mamaD jadi pengasuh kepada afni zulaikha nih.. tonton saja aksinya ;



dakni dah lama kami tak jumpa, ...besar hati dia nak tolong pakcik dia yang sedang sakit ni..

* mamaD kata "orang leaki ni bila sakit je...manjanya lebih, maklumah jarang-jarang sakit.... "

#ada juga kebenarannya., tapi bagi aku biasa-biasa aja.

Suami / saudara leaki anda camana....manja?

#..ke,  mengada-ngadanya lebih..aha ha ha..