Dapat awal... Habis cepat


# sedap dan sentiasa bersyukur dengan rezeki Nya.






SEGMEN MACAM HENSEM JE MACAM KACAK JER


kah..kah..mesti gelak besar mamaD bila terjah entri ni..aku join segmen ni tegah-tengahari buta !

trik ambil gambar tengahari sebab pencahayaan yang cukup bagi wajah kita nampak mesra warna...

#aku memang perasan hari ni (actually @PD masa tu).. perasan "MACAM HENSEM JE MACAM KACAK JER "





[Klik banner Mak Dara yang atas tu untuk membolehkan anda join segmen]







Kepakaran dalam memujuk ?


Hubungan suami isteri tidak akan lari daripada perselisihan terutama dalam proses mendapatkan kebahagian, membina kemesraan dan mencari cinta, bagaikan gigi dah lidah adakalanya tergigit juga.

... jika selama ini anda memang suka dipujuk, apa kata sekali-sekala anda pula yang memujuk....pujuk pasangan  anda!.

Gunakan segala kepakaran yang ada pada diri anda ketika ini. Pasti dia  akan “cair” dengan anda, insyaAllah.

gambar sekadar hiasan, google.

Apakah kepakaran anda dalam memujuk... boleh berkongsi ?

tapi sebelum berbuat sesuatu kenalah tahu kenapa merajuk ?

Tapi sapa suruh buat cmtu...erk! tak perasan ye.....,kalau baru kawen tu mungkin la...yg dah lama ni ..tak kan tak paham2 perangai pasangan masing2....emmh memang patut la membuatkan dia merajuk...ada lagi, nak tau ?

.. merajuk ni selalunya pada si isteri atau pon kekasih hati je...tapi harus diingat, suami juga ada perasaan.Meskipun kekadang tu dianggap perkara kecil, tapi jika dibiarkan ia mampu mencetus sesuatu yang tidak elok, menjadi api dendam yang menyakitkan sehingga tidak boleh dimaafkan lagi....huh! dasyatnya bila lelaki sesekali merajuk.

...dan kalau saya dengan mamaD, ..biasnya lah..


Sebenarnya aku pun merajuk juga..sebab tu lah jadi macam nie..selalunya aku yang pujuk tapi sekarang nie yang memujuk pun merajuk nak buat macam mana nie... sebelum amik kakak n adik balik dari sekolah aku ...






Kami di PD.

salam hari minggu.

.. .cuti kami di PD..sesampainya di Coros Paradise Resort. .sebelah senja ingat nak bersantai di tepian pantai menikmati pemandangan laut sambil menunggu sunset..tetapi harapan meleset sebab cuaca mendung dan hujan sekejap.

Pemandangan cuma dirakam dari dalam kamar buat seketika..
Selepas hujan. .cuaca jadi mendung mengizinkan kami turun awal sikit. ..menemani hanis mandi laut.. Dan Nina n mamaD bersiar-siar di pantai. .

#sementara ada masa terluang..layani lah karenah keluarga anda terutama anak-anak. ..

#bila melihat mereka gembira pasti hati kita sebagai ibubapa merasakan kebahagiaannya..


Selamat bercuti semua..