SKT ; sasaran kerja tahunan


..haha beres,  baru sahaja dinilai oleh PPP.

PPP tu adalah pegawai penilai pertama.., gomen pula adalah penjawat awam kerajaan..
Aku rasa ramai khususnya adik-adik janggal dengan sebutan 'gomen' .. ni terma yang digunakan oleh orang lama macam aku..

Pencapaian aku.. alhamdulillah 90% plus,  lepas target aku personally aku puas hati.
Dan sesuatu yang menarik...

Bos cakap "....boleh masuk kegiatan luar.. Blog PCL ke..takkan xde aktiviti? ..saya tengok rancak jer..boleh tambah markah tu ".

"insyaAllah tahun depan saya masukkan " aku cakap..
Tapi masalahnya tahun 2014,  sudah ditentukan dia bukan lagi bos aku..

orang gomen ..anda macam mana? baguss..

#ada rezeki atas meja..





Sarapan sempoi pagi ni..

..pagi lagi mamaD dah siapkan sarapan sempoi...walau pagi tapi  macam waktu berbuka puasa bulan Ramadhan lah pulak, rasa laparnya dan menu tu.. memang bijak buah hatiku ini.. Thnks mamaD.


...itu hidangan untuk kami berdua, namun tetap ada untuk orang yang tak suka sayuran. Hanis dari kecik lagi memang makannya memilih..mamaD buat khas..tengoklah kosong jer nampak mertabak maggi dia..

..dan semestinya bawang, cili potong campur air, gula dan sedikit cuka menambah lagi rasa selera sarapan pagi ini..





Macam mana Ahad anda?

Suasana dari pagi tadi memang sempoi..sangat sempoi ..redup cuaca..damai je rasa, nak keluar rumah pon rasa macam malas jer..kan!

Nak jemur kain baju. ..hi hi  memang tak patut lah kan..

Ada blogger yang aku dapat info..sanggup makan biskut kering dek kerana malas..haha apa-apa jer lah.. asalkan bahagia hari minggu anda :))



...petang sikit nanti nak kena hantar nina balik ke asrama dia. .sekejap je rasa. ..tak sempat nak berborak panjang dengan anak dara sulung pcl ni yang semakin bizi dengan tugasanya. .. kami nampak dia ceria.

 "bila anak kami ceria kami juga turut merasa bahagianya" ~permudahkanlah urusan kami anak beranak. .aamin Ya Allah.


#ke Seri Kembangan kami sekejap lagi....





PERCUMA CALENDER 2014 BERGAMBAR SENDIRI


..hari cuti minggu macam hari ni.. kalau anda tak keluar kemana-mana dan tak tahu nak buat apa selain blogwalking dan blogwalking, ...sila jangan stress kan kepala...blogginglah dengan enjoy !.

sebelum memulakan blogwaking, entri di blog anda haruslah  diupdate terebih dahulu...bagi yang buntu nak buat entri ke..saya cadangkan join segmen yang berfaedah.. *semua Segmen/GA blogger kebanyakkannya adalah berfaedah dan punya matlamat tersendiri.. jadi tak rugi kita saling meberikan sokongan . jika bernasib baik dapat habuan yang ditawarkan ...paling kurang pon anda akan dapat rakan blogger baru.. dan mungkin macam-macam lagi dari itu..

kalau tak percaya..cubalah join dulu.  Klik Blog Syazwani Mazlan dan tengok syarat mudah di sana..

lepas tu baru fikir nak update entri tentang perkara lain ...

#PCL...pagi-pagi dah bizi tolong mamaD memasak tau...bereskan kerja yang sepatutnya, jadilah blogger yang sempoi pada setiap masa..

Selamat berhujung minggu  :))