Kesian pulak kat Hanis..


Kadang bab anak-anak ni kita kena selami , lagi dalam lagi tak sampai hati nak hantar dia masuk asrama... bila tengok video yang macam-macam tu dengan kes buli , ragging dan sebagainya...


Hanis..kesian pulak  kat dia..hurmm




huh tak sanggup pulak, nauzubillah..

Kes buli asrama perempuan pon sama jugak agaknya...huh Siapa ada pengalaman ??

boleh share sini.


Keluarga "N"


..sebenarnya keluarga aku ni mewarisi huruf pangkal dari bonda kami,  beliau memang suka dengan huruf "N" bersempena nama milik beliau NARIMAH.

OKay, kalau lihat gambar tu berdiri kami sekeluarga dari kiri NAZRI, NORLIZA, NAIM, NAZRIN, NIZAM, (Ismail /ayahanda), (bonda NARIMAH), NORHISYAM, NAZLI dan NORFAZILAH.
Keluaga besar kami kesemuanya sembilan beradik, tiada dalam gambar adalah arwah adik nombor tiga dalam keluarga yang bernama NASIR.

Walau nama penuh seperti dalam surat beranak,  ada sebahagian nama didahului dengan nama 'Muhamad/Mohd'. ..sekarang ni aku pulak mewariskan hurf "N" di dalam keluarga aku.


Package Budget 4 Day 3 Night : Trip To Hatyai & Krabi , Thailand.

Trip To Hatyai & Krabi , Thailand.

 4d3n ( 31 Dec 2014 - 4 Jan 2015)

Price : Rm750/pax 

Package Includes;

  • Bus (KL-Hatyai-KL)
  • Hotel (Stay 1 night at Hatyai (2pax/person)
  • 1x lunch, 1x Breakfast at Hatyai
  • 1 day tour at Hatyai city
  • Tour van (Hatyai-Krabi-Hatyai 10pax/van)
  • 2x lunch at Krabi
  • Tour guide
  • Travel Insurance
  • 1 day tour at Krabi 

Place To Visit (Hatyai) ;
  • Nora Plaza
  • Renu Kooyo
  • Floating Markets
  • Chang Puak Champ
  • Ice Dome
  • The Largest Night Market
Place To Visit (Krabi) ;
  • Krabi town
  • Krabi beach
  • 4 Island 
  • Snorkling
  • etc

Package Excludes ;
  • Immigration fees (if any)
  • Tickets fee
  • Snorkling set
  • Custome duty (if any)

Interested/ Booking ;
Whatsapp no. 0174009726 
email : nazli.angkasa@gmail.com




MSG Global Resources (SA 0311724-M)



18 tahun

 (Syukur Alhamdulillah) 18 tahun sudah bersama
~ semoga berkekalan hingga hujung nyawa.

Salam Sabtu.. sudah masuk tarikh 1 November rupanya...memang tak perasan langsung tarikh 'keramat' 1.11.1996,  lapan belas tahun lalu masa tu rasanya pengantin bergambar kenangan takda lah teling-teliang kelapa haha !... *ehh kepala :))

Bila dah teringat terus aku buat entri dan...ucap, Selamat Hari Ulang Tahun untuk pernikahan kami. Bagi kami hari bahagia kami adalah hari-hari , buktinya hari bahagia sampai tak teringat pulak tarikh bila bahagianya bermula. owhhh hi haa.

Setiap orang yang berfikir akan berusaha bagaimana caranya untuk mendapat kebahagiaan melalui ilmu,harta atau kedudukan yang dimilikinya. Orang yang paling bahagia di antara mereka adalah orang yang beriman dan sentiasa memperbaiki kehidupan dunia akhirat, memohon kebahagiaannya tetap berlanjutan di setiap keadaan hingga dia bertemu dengan Tuhannya.

 #Okay, dah terlupa ngaku saja lah ea .. *(lelaki suami orang biasanya akan lupa tarikh, sebab dia nak isterinya yang ingatkan).
~ sebelum jadi suami, semua perkara dia boleh ingat macam bos-bos lah bila dah ada PA, semuanya harap ke dia..kan !

2014 ~ Happy Our Wedding anniversary